تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان صبح چهارشنبه در بازدید از تیپ ۱۵۸ متحرک هجومی لشکر۵۸تکاور شاهرود ضمن بیان اینکه ارتشیان جان برکف مدافعان حریم ولایت هستند، بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به خون پاک ۴۶ هزار شهیدی افتخار می کند که در اوج عشق و اراده، ولایتمداری و ایمان را به منصه ظهور رساندند.

وی افزود: تیپ تکاور ۵۸ شهید کشاورزیان در اواخر جنگ تحمیلی شهید یوسف حیدری را به خود دید که در سن ۱۹ سالگی در منطقه نفت شهرستان کرمانشاه مجاهدانه با نارنجک به زیر تانک دشمن رفت و ستون خودرویی آنها را متوقف ساخت لذا باید گفت ارتش جایگاه چنین افرادی است که پا در رکاب ولایت فقیه در مقابله با دشمنان این کشور هستند.

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه اقدامات تیپ ۱۵۸ متحرک هجومی را مثال زدنی دانست و گفت: این اقدامات در راستای طرح ملی لبیک نزاجا به خوبی و با برنامه ریزی مدون پیش می رود.

آذریان با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در اوج افتخار است، بیان کرد: نیروی زمینی اجازه هیچ گونه تعرضی به مرزهای  آبی خاکی و هوایی را به دشمن نخواهد داد لذا باید گفت ساختار ارتش در حال تغییرات بزرگی است که باعث افزایش کارآمدی و دفاع در مقابل حملات دشمن می شود و امروز تیپ ۱۵۸ جز اولین یگان هایی است که این تغییرات در آن انجام شده و آمادگی بالایی برای مقابله با دشمن را دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به دوران دفاع مقدس و جان فشانی های سربازان و نیروهای مردمی از نقش والای ارتش و حضور اولین یگان ها در جنگ تحمیلی در مقابل نیروهای بعثی و استکبار جهانی یاد کرد و افزود: دفاع مقدس، مجموعه ای از مجاهدت ها، ایثارها و پایمردی های بزرگ مردم ایران است که باعث شد حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد

فرمانده شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه به نقش امروزه دشمن در تحولات منطقه اشاره کرد و راه مقابله با آن را پایبندی به ولایت فقیه دانست.

آذریان تاکید کرد: آمادگی نیروهای مردمی که امروزه به صورت داوطلب در عرصه مقابله با حملات تروریستی دشمن در کشور های همسایه حضور دارند لذا باید گفت هر جای دنیا که مظلومی وجود دارد و حریم حرم مطهر ائمه معصومان(ع) مورد تعارض قرار گیرد مسلمانان به کمک آن میروند و از آن دفاع می کنند.

   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتش، تازه های خبر
[ پنج شنبه 19 مرداد 1396 ] [ 1:6 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 254
بازدید دیروز : 72
بازدید هفته : 333
بازدید ماه : 326
بازدید کل : 84531
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->